Wednesday 12 October 2011

Mesyuarat Agung Tahunan (AGM) Pertama, Alumni SAMUSKD

Pemberitahuan

Salam ‘alaik.

Alhamdulillah, sebentar tadi, kurang lebih jam 11.00 pagi (13hb Oktober 2011), Tuan Pengetua SAMUSKD yang baru, iaitu Cikgu Mohd Latif bin Sadli, telah meluluskan penggunaan Dewan SAMUSKD bagi tujuan Mesyuarat Agung Tahunan (AGM) Pertama Alumni SAMUSKD, pada 24hb Disember 2011.

Mesyuarat Agung Tahunan (AGM) Pertama Alumni SAMUSKD ini adalah bertujuan untuk membubarkan Jawatankuasa Penaja Alumni SAMUSKD, serta melantik Ahli Jawatankuasa bagi Alumni SAMUSKD.

Dan, bagi membincangkan usul-usul berkenaan penambahbaikan yang boleh dicadang serta dilaksanakan bagi kemaslahatan Alumni serta SAMUSKD sendiri secara khususnya.

Untuk pengetahuan SAMUSKDian sekalian, Jawatankuasa Penaja Alumni SAMUSKD telah pun ditubuhkan dalam satu mesyuarat yang dianjurkan di Dewan Serbaguna Taman Damai, Morib pada 24 Jun 2010.

Sementelahan, pada 30 Jun 2010, Kertas Kerja “Cadangan Penubuhan Alumni SAMUSKD” telah diserahkan kepada Yang Berusaha Tuan Pengetua SAMUSKD ketika itu, iaitu Encik Arrifin bin Rabu.

Kertas kerja tersebut kemudiannya telah pun diluluskan oleh Encik Arrifin bin Rabu, menerusi satu mesyuarat yang dijalankan oleh beliau bersama pihak pentadbiran dan guru-guru SAMUSKD.

Selepas Mesyuarat Agung Tahunan tersebut, pihak Jawatankuasa Alumni SAMUSKD akan berusaha untuk mendaftarkan Alumni SAMUSKD sebagai sebuah pertubuhan berdaftar di Pendaftar Pertubuhan (Registrar of Societies).

Oleh yang demikian, diharapkan agar SAMUSKDian dapat melapangkan diri pada tarikh 24hb Disember 2011 tersebut bagi menghadiri AGM Pertama kita semua ini.

Sekian, harap maklum.

“Ke Arah Kemantapan Rohani, Sakhsiah dan Ukhwahfillah”

 
* Nota hujung: AGM ini akan dianjurkan kurang lebih seminggu selepas Malam Kebudayaan dan Alumni SAMUSKD. 

Jadi, kami mengharapkan agar sokongan padu diberikan oleh semua SAMUSKDian, tanpa mengira batch, terhadap kedua-dua Malam Kebudayaan dan AGM ini.

No comments:

Post a Comment